lisannegutink.reismee.nl

Time flies when you're having fun

Inmiddels zit ik hier al ruim een maand en ik heb het nog steeds prima naar mijn zin. Dit schrijvende is het aan het regenen, de eerste regenbui sinds ik hier ben (ja echt, het regent). Voor de rest is het elke dag rond de 30 graden met strakblauwe lucht en af en toe een dagje dat het bewolkt is. Oftewel het weer is hier super!

Helaas hebben we bijna tot geen kinderen, dus dat valt wel een beetje tegen. Maar als we een paar kinderen hebben (meestal niet meer dan 5) dan is het harstikke leuk om te doen! Een beetje spelletjes doen, knutselen, dansen. Kortom er valt genoeg te doen met de kinderen. Twee keer in de week gaan we naar het waterpark met de kinderen dat naast het hotel ligt, wat goed aanslaat en ook de enige activiteit waar kinderen in de middag op afkomen.

Elke zaterdag gaat er een van ons om de week mee met de excursie piraten van Menorca waar we met de boot mee gaan naar het strand Son Saura, waar wij voor de Nederlandse animatie zorgen. Erg leuke excursie dat ook leuk is als afwisseling van de kidsclub.

Naast de kidsclub hebben we ook al veel ondernomen op het eiland. Zo zijn we wezen duiken, wat echt een supergave ervaring was! Helaas zijn ze de foto's verloren, dus reden genoeg om nog een keer te gaan haha.

Ook hebben we op onze vrije dag een auto gehuurd en zijn we langs een aantal highlights van het eiland geweest, zoals het meest noordelijke punt van het eiland Cap de Cavallería, de hoogste berg 'El Toro' van het eiland, we zijn naar het schattig witte dorpje Binibeca met de nauwe straatjes geweest en eindigde onze tour in Cova d'en Xoroi, het café in een rotsklif.

Naast het werken en de sightseeing doe ik ook veel leuke dingen met een aantal collega's die hier werken. Zo zijn we een paar weken terug met zijn allen wezen stappen in Ciutadella wat een erg geslaagde avond was :) In onze pauzes chillen we hem meestal bij het zwembad (Ja ik heb zo'n zwaar leven haha). En na het werk ga ik meestal wat gezelligs doen met een aantal collega's die hier ook werken.

Inmiddels al twee keer meegedaan met het internationale team aan de show The Lion King. Het is echt een supergave ervaring en ook zo leuk om mee te doen aan zo'n show! Ik geniet er elke keer met volle teugen van. Dansen en heerlijk gek doen met de rol van crazy hyena. Helaas nog maar twee keer en dan zit The lion king erop.

We hebben ook al een teamuitje en een teamfeest gehad Als uitje hebben we een offroad jeeptour gedaan waar we over alle hobbelige paadjes gingen. Tijdens deze tocht hebben we een paar adembenemende uitzichtspunten gezien en eindigend bij een prive plaats waar we de zon onder hebben zien gaan in de zee onder het genot van een hapje en een drankje met livemuziek op de achtergrond. Als teamfeest zijn we afgelopen maandag naar Space, een club in Ciutadella, geweest samen met alle medewerkerS van TUI op het eiland. In het begin was ik er een beetje cryptisch over maar uiteindelijk was het toch nog een gezellig feest!

Helaas ben ik al over de helft van mijn supertijd hier en ik wil nog zoveel doen en zien van het eiland. Zo zijn er superveel mooie baaien hier op Menorca die zeker de moeite waard zijn. Dus nog even de laatste maand volop genieten van een onvergetelijke tijd :)

Reacties

Reacties

Elly

Je vergeet nog je optredens in The Lion King!
Veel plezier nog!

Danielle

Elly, zie alinea 7 :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!